2011. december 23., péntek

Evangélium

vagy hasonló. Megint nagy siker volt az adventi estünk. Furcsa dolog ez, készülünk valamire 3-4 hétig, 50-en, 60-an, vagy ha csak a kis csoportom veszem, 5-en-6-an, kerekítgetjük, szépítgetjük, izgulunk, az előadás napján felfokozott a lelkiállapotunk, aztán jön az a bizonyos 6-8 perc, és vége.  Elmúlt. Egyszeri   esemény volt, még egy ideig emlékezünk rá, még vagy 10-15 percig tart az öröm: "Ez  is sikerült..." Aztán semmi. Éreztétek már azt az ürességet, ami ilyenkor "eltölti" az embert? Üresség, szomorúság, vége a várakozásnak.  És ilyenkor elhatározom, hogy jövőre nem akarom ezt érezni. (De ha kihagynám, még rosszabb lenne.) Aztán elmenőben az egyik gyerek odaszól: "Jövőre?" És ez jó. Hogy nem nyűgnek érezte, és szívesen benne lesz ismét egy idegbajos, nyűglődős felkészülési folyamatban. :o))
De amíg készülünk az este, nem nagyon van kedvem itthon szöszmötölni. Sütit az idén nem készítek. Kóstolni sem tudom:o( Így nem sok kedvem van hozzá. Vettem egy stollent, Mama biztos süt bejglit, és talán készítek egy kuglófot. Ennyi lesz a nasi. Az utolsó pillanatban kaptam diabetikus szaloncukrot - valami isteni. Régebben már vettem, az annyira rossz volt, hogy ki is dobtam az egészet. De ez ... csak nehogy felfaljam egyszerre.
Ezt:
 
Időnként azért horgoltam. Végül is 23-an lettek. 60 egynéhány helyett. Szívem szerint mindenkinek adtam volna, a portástól a könyvtárosig, de későn kezdtem hozzá. A keményítés vicces volt. Keményítőt vettem. Az előírt adag többszörösével kezdtem, löttyedt marad. Megismételtem az eljárást a többszörös többszörösével, annyit értem el, hogy a papír, amivel kitömtem a szoknyájukat, jól beleragadt, és mire kiráncigáltam belőle,  ismét plötty lett. :o))
Minden esetre mégis velük kívánok
minden kedves erre járónak      
békés ünnepeket,  
szép karácsonyt.



Vajon Jampipihez megérkezett-e az ajándék?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek az angyalkák!
    Boldog karácsonyt, minden jót kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Az adventi estek nekem mindig sokat jelentettek, és amióta nincs részem bennük, hiányoznak. Valószínűleg minden résztvevő diáknak jelent akkora élményt, hogy évek múlva is eszükbe jut, milyen jó, hogy ilyenben is részük lehetett. Azt hiszem, minden felkészítő tanárnak nagy köszönet jár érte! :)
    Nagyon szépek az angyalok!
    Boldog karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Liebe Eta,

    ich freue mich riesig über Deine Weihnachtsgrüße!!!

    Leider habe ich Deine E-Mail-Adresse nicht mehr, würde aber gerne noch etwas senden ...

    Schreibst Du mich an? info@pfiffigste.de

    Frohe Weihnachten Euch allen!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a jókívánságokat. függetlenül attól, hogy a blogján ezt mindenki megteszi, mégis jól esik egy saját személyes üdvözlet. :o)
    Zsuzsi, én is azt gondolom, hogy a résztvevőkben maradandó élményt hagy az adventi est, és remélem, hogy olykor a nézőket is megragadja egyik-másik műsor(szám). Én szívesen vállalom a felkészülés stresszes időszakát, csak a műsor utáni ürességet viselem egyre nehezebben. Szép karácsonyt neked is. (Nagyon lazsálsz a blogban.)

    VálaszTörlés