2011. január 25., kedd

Új díj :o)

Újabb megtiszteltetés ért! :o) Farcitól megkaptam ezt a helyes kis logót. Köszönöm szépen.
Biz' Isten mindig elcsodálkozom, amikor kiderül, hogy tényleg vannak, akik kíváncsiak a figuráimra, meg a firkálmányaimra. Hihetelen. De örülök. :o))
De most a díjról, amely szerint a (z egyik) legkedvesebb vagyok: :o))

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
Keresek az általam követettek és kedveltek  közt olyat, akinek tényleg nincs több száz  állandóolvasója:
Aranka , amikor időm engedi, Csilka
Biztos lennének még néhányan, de most nincs időm keresgélni - vacsit kell főzni.
És kész cucc sincs, mert horgolótűt vagy 2 hete nem vettem a kezembe (válság),  a kötendő nadrágot most fogom visszafejteni az ülepéig, mert nem tetszik, és még a csuklóm is megerőltettem a heves kötésben. .o((

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, hamarosan eleget teszek a játékszabályoknak. : )

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eta! Köszönöm szépen a díjat. Csak most vettem észre a bejegyzést :(

    VálaszTörlés