2011. január 17., hétfő

Csekélység

Ami a mennyiséget illeti. De a méret!!! :o) 27 centi magas a hölgy. Eddig csak ritkán sikerült  ezt a magasságot eltalálni, talán a bohócok voltak nagyobbak.  (Szegény Dzsoni is csak 19 cm, Árnika meg még kisebb, a többiek meg ált 13-15 centisek vagy még sokkal kisebbek.) De most vérszemet kaptam! Határ a csillagos ég! Azaz cél a 30 cm-s baba. :o)) A bal kezében egy halványlila (az a menő manapság) mobil van, a jobban pedig egy a cipő anyagával egyező táska. Egyébként pedig Kata.
Mást nem is nagyon készítettem az elmúlt héten, egyrészt mert zártunk, és az eléggé kimerített, másrészt mert rám jött a köthetnék. Gondolkodtam én rajta, hogy olyan csodakendőt kéne kötni, amilyennel itt sokan büszkélkedhetnének, de úgy lennék vele, mint a horgolmányaim legtöbbjével: szép, szép, de minek. Így aztán a hasznosság mellett döntöttem, és feltételezve, hogy a barátnőm unokája lassan kinövi a nyáron kötött cuccot,  ő kap újabb kötött együttest. (Aztán egyszer majd nagyobb dologra is rászánom magam. (Határ a csillagos ég:o) )
Egyébként meg intézkedős hét is volt. Visszavittem a hülyeazértnemvagyok boltba a decemberben vásárolt cd-lejátszót. Mert amint nem ájultam alvásba lefekvés után 10 perccel, kiderült, hogy ez a kütyü nekem van kalibrálva, azaz 12-15 percnél tovább nem működik. Érdekes, ha van ebben az üzletben egy selejt cucc, azt biztos sikerül megvennem. Hűűű! Szörnyű gyanú fészkelte be magát a fejembe: lehet, hogy nem csak EGY selejt cucc van ott? Na, mindegy, most elküldték kivizsgálásra.
De jó dolog is történt. Néhány éve (3-4) előjegyeztettem az antikvárium.hu-n Constantin Chirita A fehér ruhás lány vára című könyvét. 12-13 éves koromban imádtam, vagy 5-ször elolvastam, aztán hosszú időre elfelejtettem. A múlt héten kaptam az értesítést, hogy valaki leadta. Már el is olvastam. :o)) A hétvégén újra kölyök lettem, és ugyanúgy végigizgultam a gyerekek kalandjait, mint annak idején. Olyan, amilyennek egy tisztességes kalandregénynek lennie kell, emberrablás, elrejtett vár,  titkos folyosók, csapóajtók, veszélyek, kutatás, és (majdnem) boldog vég. Élejen az antikvárium.hu! :o)

7 megjegyzés:

  1. Fantasztikus!!! Nagyon ügyes vagy:) Nagyon aranyos.

    VálaszTörlés
  2. Wow, nekem is nagyon nagyon tetszik Kata!!!! Még egy icurka picurka és el is éred a 30 cm-t :)

    VálaszTörlés
  3. Kriszta! ismered ezt az írót? van másik ifjúsági regénye is, nem tudod véletlenül? Ha a kezedbe akad, olvasd el, jó kikpacsolódás. :o)

    VálaszTörlés
  4. Őszintén, nem ismerem :( Próbáltam rákeresni, hogy van-e más regénye is, de amit találtam, azokat csak román nyelven láttam, nem tudom, hogy léteznek-e fordításban...

    VálaszTörlés
  5. Tüneményes lett a hölgyemény! Nagyon ügyes vagy, "lelket" adtál a Katának, szépen, aprólékosan kidolgozott kézimunka.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm. :o) Én is elégedett vagyok vele. .o)

    VálaszTörlés