2012. július 19., csütörtök

Martha itt


Nem May és nem Stewart, hanem  csak úgy Martha. Színesekavics Kata játékán nyertem. El vagyok tőle bűvölve. Olyan alaposan ki van dolgozva minden részlete, hogy az lenyűgöző. És egyenesen nekem készült. :o)) Elefánt és pöttyös. :o)))
 
Nálam mostanában nem sok dolog készül. Legalább is mutogatni való nem. Kihasználom a lehetőséget és az időt, hogy el tudok menni délelőtt kezelésekre, így viszont olyan mintha nem is lenne szünet. Reggel időre meg kell érkezni, és majdnem dél van, mire végzek. Haza, gyors főzés, és átalszom a délutánt. :o(( De a júliust már rászánom erre az izgalmas programra.  Az augusztus elejét meg ismét orvosjárással töltöm. Aztán mindjárt lehet is menni dolgozni.
Apropó főzés. Jobbnál jobb dolgokat kreálok, bár az egyik barátnőm szerint ez csak fényevés. :o))  Lehet, hogy majd leírok néhány ötletet, hogyan lehet minden fehérjét kiiktatni az életünkből. Persze igazából nem lehet,. Ma is lusta voltam krumplit sütni, és egy kifőzdében vettem egy adagot: Nyilván abban az olajban sült, amiben a rántott húst, és lehettek benne panírmorzsák. Mintha valaki jól elvert volna csalánnal, olyan a nyakam. :o(
És amikor időm van, és nem alszom, akkor terítőket horgolok körbe. Hol ajándékba, hogy magunknak. Elég unalmas. Olyan mintha terítőcskéket készítenék. Azt is kipróbáltam. Brrrr! Annyi élvezet van benne, hogy a mintát én találom ki.
 Egy manócska azért elkészült, a barátnőm kis unokája kapja majd, ha eljutok Sopronba a nyáron. Szóval ő itt a manó, vagy Pinokkió, kinek hogy tetszik.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos manó! :o) Valami gond van a veséddel? Vagy miért ez a fehérjemegszorítás?

    VálaszTörlés