2012. június 10., vasárnap

Meglátni

Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt ezt a szépséges pettyes  köcsögöt csuprot. És mivel előtte már egy almafán a kosaramban landolt a napraforgó, így kézenfekvő volt a kettő összepárosítása. És milyen szép pár lett belőlük, ugye?
 
Egyébként készülünk az év végére - felelünk, javítunk, javítanak ...Javítanak? A minap pacsiztunk a polgármesterrel, mert minden versenyző, aki öregbítette a város hírnevét, kapott egy könyvutalványt és egy oklevelet. Ja, és a felkészítő tanárok is. Ők egy  rózsát is.:o)
És bár már elmúlt pednap, de mégis eldicsekszem az egyik szépséggel, amit kaptam - hát ... (na nem nyavalygunk). A legszebb azonban nem is a hímzés - bár boldog lennék, ha hasonlóval büszkélkedhetnék, hanem, hogy kollégától kaptam. (Aki egykor tanítvány volt.) És egy idézet is járt mellé. Mondhatnám ars poeticának. Mint ahogy Pilinszky tárcáját, a Miért nem adom fel címűt (Ismeritek, a buta oroszlános történet? :o)).)
 
Akkor már árukapcsolás is legyen, és gyorsan hozzácsapom a hét kérdését.

div align="center">

Altair ezen a héten arra kíváncsi, ki milyen sorozatot néz. Sokáig tiltakoztam a sorozatok ellen. Nehogy már mások döntsék el, mit fogok 3 hét múlva kedden este csinálni, mondtam kölyök koromban, amikor az Odüsszeia megfilmesített változatát vetítette a tévé. És tartottam is magam ehhez, míg nem kezdték el vetíteni a Csöngetett, Mylord? című fergeteges vígjátékot, amelyet máig megnézek, ha valahol ismét látható (Érdekes, a dvd-t nem nagyon jut eszembe bekapcsolni, perzse ez nincs is meg.). Amikor beteg lettem, és ezerrel pörgetett a szteroid, általában A miami helyszínelők kötött le annyira, hogy a film kezdetén láttam, hogy találtak egy hullát, majd felriadtam, amikor Horatio szomorúan nézte, hogy bilincsben elvezetnek valakit. Nagyjából ennyit is aludtam akkor tájt naponta. :o)) Most pedig csütörtökönként  képes vagyok  11-ig fennmaradni, hogy megnézhessem a Hazudj, ha tudsz! című sorozatot. A legtöbb részét már láttam, de dr Lightman igazán maga az ördög, és lenyűgöz a stílusával. Kár, hogy néhány évadot bírt csak.


Ja, és a maci is elkészült. Maciszerű, mondta J, amikor meglátta. Hát ... ebben maradtunk. És szeret kávézni. :o)
Tudtátok, hogy 10 dkg cseresznyének olyan mértékű a fehérjetartalma, hogy allergiás reakciót tud kiváltani?  :o)))) (Szétbontani meg utálom.)

1 megjegyzés: