2012. március 4., vasárnap

Hurrá!

Azért ujjongok, mert  a nyelvtanos leánykám bejutott az országos döntőbe (OKTV). Maximális 100 pontos tanulmánnyal az orvosi nyelv kialakulásáról, helyzetéről. :o)))) Most 8. Szerintem a szóbeli után sem lehet ennél rosszabb. :o)
A nem jó hír: kihagytam Debrecent. Ez azért nem jó, mert egy hónap múlva  mégis csak el kell menni, és az újabb 2 nap hiányzás, a kölkek meg maholnap érettségiznek. Ami őket mintha nem izgatná annyira. Írtak nekem FÉL oldalas műelemzést - emelten. :o(  Viszonylag sokan akarnak emeltre menni magyarból, ami jó. Lenne. Ha az írásbelit nem  olyanok állítanák össze, akik be akarják bizonyítani, hogy mennyire okosok.   Hát edzünk, amikor csak van egy kis szabad időnk.  Pl hétfőn hajnalban.  No, kíváncsi vagyok holnap hányan lesznek.
Míg itthon lebzseltem, próbáltam alkotó hangulatba jönni. Még nem tudom, mit kapjon az okos OKTV-s leány - baglyot-e vagy egy másik okos állatot: elefántot. Próbálgattam ezt is, azt is.
 

 
 

 És egy baba is elkészült. Vicces volt. Lánynak szántam. Mikor ész lett a teste és a feje, fiúnak tűnt. Amikor meg elkészült a ruhája (ami eredetileg pulcsi akart lenni), mégis csak lány formája lett, de a sapi elmaradhatatlan. Nem látszik hátul, de simlis. :o)

5 megjegyzés:

  1. Szia! Az elefántkát kapja a lányka nem azért mert Én is azt kaptam tőled:)Itt van a gépem felet minden nap gondolok rád.Első az egészség a gyerekek biztos elboldogulnak két nap nélküled!

    VálaszTörlés
  2. A kék elefántot kapja meg a lányka! Gratulálok Neki és Neked is! De ne feledd, első az egészség!2 napot kibírnak Nélküled, majd pótoljátok az az anyagot.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Nálam a bagoly a befutó! Mindenki pótolható, de ... mindenkiből csak EGY van! :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen a kislány babát, Sára nagy kedvence lett! :-))

    VálaszTörlés
  5. Pedig először igencsak elhajigálta. :o))
    Szívesen.

    VálaszTörlés