2009. október 26., hétfő

sálak, kesztyűk, oroszlánok

Az nagy sál után gyorsan elkészült a kicsi. Megint hordosvnál/nél találtam az ötletet, és bár tűnődtem rajta, hogy valami mást kéne rátétként választani, mégis maradtam az oroszlánnál, mert annyira szép színe van ennek a sárga fonalnak. (A képen nem is látszik.) Sapit nem kap a baba, mert fogalmam sincs, mekkora kellene. A kis kékek pedig kesztyűk. Vagy affélék. Hm, mintha egy kissé fancsali képűek lennének ezek az oroszlánok. Pedig vidámnak kellene lenniük, mert miközben készültek, Orbán Ottót hallgattam: A világ teremtése és egyéb badarságok. Szédületes! Amikor először hallgattam meg, visítva nyerítettem, és egy időben naponta (pontosabban estelente) leglább egyszer meghallgattam. Bár ez egy éve volt már, még mindig nagyon szívesen hallgatom a CD-t. Remekül eltalált paródiák, és Mácsai zseniális.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése